حرف هایی برای نگفتن

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر انسان به اندازه حرف هایی ست که برای نگفتن دارد

حرف هایی برای نگفتن

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر انسان به اندازه حرف هایی ست که برای نگفتن دارد

وقتی دیگر نبود

وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم.
وقتی که دیگررفت
من به انتظار آمدنش نشستم.
وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم.
وقتی او تمام کرد
من شروع کردم.
وقتی او تمام شد
من آغاز شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.waheed.blogsky.com

سلام
خوبی..؟؟؟ وب قشنگی داری ... به وب من هم بیا .... اگر دوس داری باهم تبادل لینک میکنیم.... منتظرتم ... بای بای

مرسی وحید جان
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم
موفق باشی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد