حرف هایی برای نگفتن

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر انسان به اندازه حرف هایی ست که برای نگفتن دارد

حرف هایی برای نگفتن

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر انسان به اندازه حرف هایی ست که برای نگفتن دارد

شانس

یادت باشد گاهی اوقات بدست نیاوردن آنچه می خواهی نوعی شانس و اقبال است!

نظرات 2 + ارسال نظر
رئوف چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
منم اعتقاد دارم .گاهی افراد آرزویی در سرشونه و فک می کنن بهترین حالت رسیدن به اون آرزوست در حالی که رسیدن به اون آرزو گاهی ممکنه عواقبی داشته باشه.من احساس می کنم بایستی همه چیزو به خدا واگذار کرد و از خدا خواست بهترین حالتو اون براش انتخاب کنه. چون گاهی در مسیری بر خلاف اونچیزی که ما فکر می کردیم ممکنه موفقیت های بالاتری باشه من اینو تجربه کردم. موفق باشی.

سلام
ممنون از نظرتون
همین طوره خود منم چون تجربه کردم اینو گذاشتم
یه چیزی رو به زور از خدا گرفتم ولی چند سال بعد باز به زور ژسش دادم(;

سلمان جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://aghrabeashegh.blogsky.com

وب خوبی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد